30 SAAT, 1 MINIT, 2 MINIT
AKTIVITI INI PELAJAR DIMINTA UNTUK MELUKIS LUKISAN GESTURE DENGAN 3 TEMPOH MASA YANG BERBEZA IAITU 30 SAAT,1 MINIT, MINIT
![Image result for TIME](https://www.sciencenews.org/sites/default/files/2017/11/main/articles/112117_EC_arrow-of-time_main_FREE.jpg)
BUKAN ITU SAHAJA, PELAJAR HARUS MENGHASILKAN LUKISAN MEREKA DENGAN 3 BAHAN YANG BERBEZA IAITU PENSEL, KRAYON DAN WARNA AIR
![Image result for PENSEL](https://buletinonline.net/v7/wp-content/uploads/2018/07/sharpening-pencils-standard-point.jpg)
![Image result for CRAYON](https://cdna1.zoeysite.com/Adzpo594RQGDpLcjBynL1z/cache=expiry:31536000/compress/https://s3.amazonaws.com/zcom-media/sites/a0i0L00000UTMXWQA5/media/catalog/product/u/s/us-toy-tmp-images-catalog-products-d-m-dm7314.jpg)
SELAIN ITU, PELAJAR HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU HELAI KERTAS A3 YANG DIBAHAGIKAN KEPADA TIGA BAHAGIAN.
![Image result for fold paper into 3](https://i.ytimg.com/vi/V7UJxeMlowQ/maxresdefault.jpg)
LALU, DIMINTA SEORANG DARI RAKAN AWAK UNTUK DIJADIKAN MODEL.
SEORANG LAGI RAKAN DI AMANAHKAN UNTUK MENJAGA MASA MENGIKUT TEMPOH YANG TELAH DITETAPKAN
![](https://ucopsani.wordpress.com/wp-content/uploads/2019/01/screenshot_2.jpg)
![](https://ucopsani.wordpress.com/wp-content/uploads/2019/01/photo_2019-01-04_20-15-36.jpg)
DALAM AKTIVITI INI PELAJAR AKAN LEBIH MEMAHAMI TENTANG GERAKAN BENDA HIDUP. SELAIN ITU PELAJAR DAPAT BEREKSPERIMENTASI DI ANTARA MEDIA BASAH DAN MEDIA KERING. PERBEZAAN MEDIA MENGHASILKAN GARISAN YANG BERBEZA-BEZA.